20131029

#onko #kellään #glögiä

Moikka tää blogi on ollu nyt tosi pitkällä hiatuksella mut koska oikeesti haluun pitää tätä koska kirjoittamien on kivaa niin aattelin sit herättää tän henkiin ja poistaa vanhat tekstit koska ne oli kuraa sori nyt vaan kaikki. En nyt sit tiiä koska tuun postaa seuraavan kerran ehkä ens kuussa (no ok seki on kahden päivän päästä et............) tai sit ens viikolla nobody knows.

  THIS GIRL IS ON FIREEEEEE
määähähähäh
[1] jee me sytytettii nuotio kotaan ja paistettiin vaahtokarkkeja  [2] awkward vessaselfie ja mun käsi vammaa 

Meillä oli tosi mukava viikonloppu ja me mentiin kaveriporukan (aka suurin osa mun luokasta) kanssa Leville ja siel oli sit tosi hauskaaa ja meillä tuli sit paljon uusia insidevitsejä mm. toi mikä löytyy otsikosta ´ja BITCHES STOLE MY BATHTUB. Bussimatka sinne oli superkiva ja viikonloppu alkoikin tosi hienosti polttamalla jonkun sinne jättämät bokserit(????????????????????????????). Toki me tehtii jotain normaaliakin esim heiluttiin paskan jumputusmusiikin tahtiin ja katsottiin leffoja mm. Shutter Island ja Breakfast Club, joista kumpikin oikeesti kannattaa katsoo (mä btw ostin ensimmäiseks mainitun tänää kirppikselt wohoo!!)

Tällekkin viikonlopuksi olis suunnitelmia, ja meidän olis tarkotis lähtee Oonan ja Hannan (yks kalifornialainen vaihtari) kanssa lauantaina kiinalaiseen ja katsomaan Thor, koska sitäkin on ootettu ikuisuus haha. :):):)

7 kommenttia :

  1. heh, oli varmaan kiva viikonloppu ;) kun oot pyyhkiny kaikki vanhat tekstit pois nii en voi aikasempien tekstien perusteella kattoa blogin kokonaisuutta ja niin, mutta parempilaatusemmat kuvat olis plussaa ja toi tekstin kirjotusvirheraiskaus on vähän no.. häiritsevää. tykkään tästä blogin taustasta, se on jotenki tosi söpö ja toi tekstigadgetti on hauska :) oot hirmu nätti ja jatka toki bloggaamista!

    VastaaPoista
  2. haha olihan se!! (-: ja jooo tiiän kyl itekki et noi kuvat on aika laaduttomia mut se on se puhelinlaatu kun oon ollu semilaiska nyt hirveen kauan ettei oo oikee tullu otettuu mitään järjestelmäkameralla.

    mut kiitti tosi paljon tästä kommentista.

    VastaaPoista
  3. ... mä en tiedä miks mä nauroin tolle xdd oon kai yliväsyny tai jotain
    Kiva blogi, mutta jotenki en tykkää tästä ulkoasusta, en tiedä miks :D oon kai liian omituinen ihmine. Miks poistit ne aikasemmat postaukset, koska olisin halunnu lukee enemän susta ja sun päivistäs ;) parempilaatuset kuvat olis kivat, mutta mitä mä meen arvostelee mun vammasilla kännykuvilla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emt koska se oli helvetin hauskaaA?????
      joo kaikkia ei voi miellyttää mut tbh en itekkää tykkää tästä ja olin tarkotus vähän muokkailla tätä jos jaksaa alkaa kunnolla värkkään photoshopin kanssa ja jos saa ees alotettuu sen säännöllisen postaamisen.

      ja poistin ne koska ne oli 1)kuraa 2)ei mielenkiintoisa 3)tossa ne syyt
      joo sitähän ne mullakin on mut lupaan et jatkossa tulee olee vähän laadukkaampii kuvia kun oikee kameraki löytyy.

      Poista
  4. fffuuu jes vihdoinki jatkat bloggaamista
    aattelin jo et lopetit
    jään oottaa innol muita postauksiaAAa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAAaaa ihana tietää et joku ees on kaivannu näit mun postauksii!! :-D

      Poista
  5. Hieno tuo ensimmäinen kuva! Pidän muutenkin blogin ulkoasusta. Oli varmasti hauska viikonloppu. Varsinkin tässä syksyn pimeydessä on kiva olla jotain piristystä.

    VastaaPoista